berwuduk,dan bersembahyanglah kamu.
p/s : siapalah kita nak menghukum sah atau tidak insan merokok berambot perang tidak bertudung solatnya sah atau tidak. siapalah kita utk mempertikaikan usahanya dan ingatannya kepada penciptanya. jika kamu merasekan insan tersebut jahil tentang agama, mengapa tidak kamu menguruskan hidup kamu lebih baik drnya dalam segala hal.
Thursday, January 6, 2011
Monday, January 3, 2011
271.
i am seriously want to be up there. it's so confusing and i do think that i am the real loser bcoz failed without trying. why don't you give a chance to yourself ? ambition-interest conflict yang mcm bodoh !
p/s : thank you H. words by words from you make me calm.
p/s : thank you H. words by words from you make me calm.
Saturday, January 1, 2011
270.
another year to go.
another goal to get set.
ape ntah tibai jelah tulis.
stalk maseh avai, tp aku da mula jijk yeyekkk dgn condemncondemn sume
sentap pun agak avai, tp da mula bengang dgn gamegame plastik
pls la cicin. umo da suntuk da xde mase nak ikotkan kehendak org len
dah suntuk to become someone else, just lead yourself into ur way
sgt suntuk untuk benda remeh tahap celahcelah gigi berplak kesan merokok
stop ok. stop.
p/s : give me another impression pls.
another goal to get set.
ape ntah tibai jelah tulis.
stalk maseh avai, tp aku da mula jijk yeyekkk dgn condemncondemn sume
sentap pun agak avai, tp da mula bengang dgn gamegame plastik
pls la cicin. umo da suntuk da xde mase nak ikotkan kehendak org len
dah suntuk to become someone else, just lead yourself into ur way
sgt suntuk untuk benda remeh tahap celahcelah gigi berplak kesan merokok
stop ok. stop.
p/s : give me another impression pls.
Saturday, November 13, 2010
269.
click by click mmg jumpe blogger yg story pasal ayah dorang
ape masalahnye nak benci bapak sendiri? sumpa xpaham do
ha nnt ade la ckp 'blog aku sukati la nak ckp ape' emm emm loser je ckp cmtu
maybe ayah kite ade wat silap yg mmg jiwe pompuan nih xley nak trime
tp come on la if bapak xde, anakanak hot dan hangus rangup mcm kitekite ni xwujud oke
xpyh nak ckp pasal ayah org, ayah aku pon ade problem(maybe kene tmbah s)
duludulu la skrg alhamdulillah da oke. makin tua makin insaf
ayah kan masok dlm group LELAKI haaa mmglah wujud ayah bermasalah
maybe ada kes yg ayah patot dimaafkan even die buat taik sbb
bile ade taik gi basoh jela apa susah nnt harumlah bau miracle forever
tp kes taik yg xleh dicuci macam taik gagak atas kabel elektrik
anggap jela lelaki tu xpenah wujud takpayah nak caci maki kat blog hampa
hampa ye bukan hampa dan kecewa hangpa paham tak nie?
kecikkecik dulu aku malu sunggohsunggoh malu nak cite pasal family aku
tanak org taw and aku pnh nanges merayurayu kat mak aku suh jgn bercerai
hakikatnye aku tkt malu nak mngaku parents i becerai. mentality low stdrd btl
aku tulis bnd nih bkn nak bukak aib family sendiri tp nnt ko fikir sndiri.
umie cukup tough mybe xtough mcm beyonce dlm obsessed
tp xcukop tough lg ke if ko kawen dgn laki yg ingat masih teruna
rupenyeee dah ada anak. anak kalau satu xpe
tp banyak ye...banyak! malas nak bilang dah
lg terok bile ko kene jage anak tu
anak tu plak tuduh ko halau dia padahal ko ckp jgn kua rumah
tuduh itu ini itu pdahal ko layan dia mcm anak sendiri
ape anak ko dpt itu jugak yg dia dpt
sampe ayah ko baran and hampir becerai. alasan bodo tok becerai
ayah plak sensitive pasal anakanak yg xsempurna jagaan nih
so makkk jugak yg kena.
sbb adik bradik tiri yg banyak nie time aku stay gombak dulu
rumah da mcm rumah kebajikan maybe sbb umah aku jela yg ade ayah
sume pakat lepak rumah aku xpasal jadik kenduri setiap kali sabtu n ahad
ayah plak duk atas sofa memerhatikan style stp anak
mybe fikir ank type ape xkilangkan lg
mungkin thn depan ada chance process anak lg dan lg
naseb bek relation adik bradik tiri mmg xde masalah
sbb tu jugak la aku xske nak further stdy shah alam sbb
banyakkkkknye spy yg konon nak jage aku !
itu je boley cite detail yg len aku kena keep sendiri
cukoplah aku ckp ayah aku maybe bukan jenis setia
gagal bertanggungjawab seadilnye dkat anakanak
tp umie sll ingatkan aku kne bersyukor sbb
jht macam mane pon ayahaku stil ada ayah
compare dgn adik bradik tiri yg len. amin cepat. cepat amin !
amin.
makin besa makin mak aku bukak cite pasal ayah aku
aku rase cite yg xdpt nak diterima tp bile tgk umie chill je
so aku tefikir watpe nak benci ayah aku. tu kan suratan
eishhhh, tibetibe lapa so malasla nak tulisss
bye. jgn benci papa yea.
p/s : sbb tu blog xberkembang.
ape masalahnye nak benci bapak sendiri? sumpa xpaham do
ha nnt ade la ckp 'blog aku sukati la nak ckp ape' emm emm loser je ckp cmtu
maybe ayah kite ade wat silap yg mmg jiwe pompuan nih xley nak trime
tp come on la if bapak xde, anakanak hot dan hangus rangup mcm kitekite ni xwujud oke
xpyh nak ckp pasal ayah org, ayah aku pon ade problem(maybe kene tmbah s)
duludulu la skrg alhamdulillah da oke. makin tua makin insaf
ayah kan masok dlm group LELAKI haaa mmglah wujud ayah bermasalah
maybe ada kes yg ayah patot dimaafkan even die buat taik sbb
bile ade taik gi basoh jela apa susah nnt harumlah bau miracle forever
tp kes taik yg xleh dicuci macam taik gagak atas kabel elektrik
anggap jela lelaki tu xpenah wujud takpayah nak caci maki kat blog hampa
hampa ye bukan hampa dan kecewa hangpa paham tak nie?
kecikkecik dulu aku malu sunggohsunggoh malu nak cite pasal family aku
tanak org taw and aku pnh nanges merayurayu kat mak aku suh jgn bercerai
hakikatnye aku tkt malu nak mngaku parents i becerai. mentality low stdrd btl
aku tulis bnd nih bkn nak bukak aib family sendiri tp nnt ko fikir sndiri.
umie cukup tough mybe xtough mcm beyonce dlm obsessed
tp xcukop tough lg ke if ko kawen dgn laki yg ingat masih teruna
rupenyeee dah ada anak. anak kalau satu xpe
tp banyak ye...banyak! malas nak bilang dah
lg terok bile ko kene jage anak tu
anak tu plak tuduh ko halau dia padahal ko ckp jgn kua rumah
tuduh itu ini itu pdahal ko layan dia mcm anak sendiri
ape anak ko dpt itu jugak yg dia dpt
sampe ayah ko baran and hampir becerai. alasan bodo tok becerai
ayah plak sensitive pasal anakanak yg xsempurna jagaan nih
so makkk jugak yg kena.
sbb adik bradik tiri yg banyak nie time aku stay gombak dulu
rumah da mcm rumah kebajikan maybe sbb umah aku jela yg ade ayah
sume pakat lepak rumah aku xpasal jadik kenduri setiap kali sabtu n ahad
ayah plak duk atas sofa memerhatikan style stp anak
mybe fikir ank type ape xkilangkan lg
mungkin thn depan ada chance process anak lg dan lg
naseb bek relation adik bradik tiri mmg xde masalah
sbb tu jugak la aku xske nak further stdy shah alam sbb
banyakkkkknye spy yg konon nak jage aku !
itu je boley cite detail yg len aku kena keep sendiri
cukoplah aku ckp ayah aku maybe bukan jenis setia
gagal bertanggungjawab seadilnye dkat anakanak
tp umie sll ingatkan aku kne bersyukor sbb
jht macam mane pon ayahaku stil ada ayah
compare dgn adik bradik tiri yg len. amin cepat. cepat amin !
amin.
makin besa makin mak aku bukak cite pasal ayah aku
aku rase cite yg xdpt nak diterima tp bile tgk umie chill je
so aku tefikir watpe nak benci ayah aku. tu kan suratan
eishhhh, tibetibe lapa so malasla nak tulisss
bye. jgn benci papa yea.
p/s : sbb tu blog xberkembang.
268.
mulamula lap habok dulu. mak aihhhhh
mmg da bekurun tak update !
ingatkan da delete blog ke ape. eh tak tak
currently not available dgn bndebnde cmni
asyik log in-log out,log in- log tido jek
da malas nak jadik stalker
hiihihhik stalker hebat menghasilkan idea yang hebat
ingat tu.
p/s : tp org stalk awak bukan means awak hebat oke. tanak di-stalk sila delete sume laman sosial awak. atau jadikan 'private' hny diri sndirik boley view shj. i don't do jealous bcoz jealous means great ! eeeyeeerk, geli betol dgn entry bdget di-stalk nih. lap bahu skiiiit.
mmg da bekurun tak update !
ingatkan da delete blog ke ape. eh tak tak
currently not available dgn bndebnde cmni
asyik log in-log out,log in- log tido jek
da malas nak jadik stalker
hiihihhik stalker hebat menghasilkan idea yang hebat
ingat tu.
p/s : tp org stalk awak bukan means awak hebat oke. tanak di-stalk sila delete sume laman sosial awak. atau jadikan 'private' hny diri sndirik boley view shj. i don't do jealous bcoz jealous means great ! eeeyeeerk, geli betol dgn entry bdget di-stalk nih. lap bahu skiiiit.
Saturday, August 21, 2010
267.
hi. knp sy rase awak ada masalah dgn sy ?
hmmm. oke. tak kesah. normal la tu
sy rase sy dah wat yg terbaek utk awak
kdgkdg sy tolak kpentingan sy sendiri
maybe awak tak nampak. normal la tu
tp once sy stop ' lebihkan ' awak
awak cakap sy pentingkan diri
awak cakap sy abaikan diri awak
yea. awak xpenah cakap. tp sy kenal awak.
sy taw dr ape yg awak buat
tp knp awak rase terabai
oh. mgkin sbb awak pernah dipentingkan
kdgkdg kt dpt rezeki lebey kdgkdg kurang
sy rase sume tu depends kat amalan kite
same mcm kes sy dgn awak
sy 'abai' kan awak maybe sbb amalan awak
sy taboley tahan dgn sikap awak
sy tak kesah gune duit sy utk awak
tp awak pulak jenis takkan gune duit awak utk kegunaan sy
akibatnya sy sengkek. awak kaya
akibatnya sy xberjenama awak pulak berjenama TOPMAN
sy tak dengki. tu bukan attitude sy
tp sy dah tak nak jadik bodoh
susah payah kerja tp gaji sy ada bahagian awak
awak tak layak
maaf
sy bukan xnak tlg awak
tp awak kena faham keadaan sy
bile sy tlg awak boley awak tlg saya balik ?
sy bukan nakkan balasan tp sy nak dipertimbangkan
jadi tlg pertimbangkan sy.
p/s : awak boley benci sy tp sy mmg syg awak.
hmmm. oke. tak kesah. normal la tu
sy rase sy dah wat yg terbaek utk awak
kdgkdg sy tolak kpentingan sy sendiri
maybe awak tak nampak. normal la tu
tp once sy stop ' lebihkan ' awak
awak cakap sy pentingkan diri
awak cakap sy abaikan diri awak
yea. awak xpenah cakap. tp sy kenal awak.
sy taw dr ape yg awak buat
tp knp awak rase terabai
oh. mgkin sbb awak pernah dipentingkan
kdgkdg kt dpt rezeki lebey kdgkdg kurang
sy rase sume tu depends kat amalan kite
same mcm kes sy dgn awak
sy 'abai' kan awak maybe sbb amalan awak
sy taboley tahan dgn sikap awak
sy tak kesah gune duit sy utk awak
tp awak pulak jenis takkan gune duit awak utk kegunaan sy
akibatnya sy sengkek. awak kaya
akibatnya sy xberjenama awak pulak berjenama TOPMAN
sy tak dengki. tu bukan attitude sy
tp sy dah tak nak jadik bodoh
susah payah kerja tp gaji sy ada bahagian awak
awak tak layak
maaf
sy bukan xnak tlg awak
tp awak kena faham keadaan sy
bile sy tlg awak boley awak tlg saya balik ?
sy bukan nakkan balasan tp sy nak dipertimbangkan
jadi tlg pertimbangkan sy.
p/s : awak boley benci sy tp sy mmg syg awak.
Tuesday, June 8, 2010
Tuesday, June 1, 2010
265.
gosh
gilak excited nak tgk lagenda budak setan
duludulu pon excited baca novel nih back to back
pinjam kat jira yg aku pulangkan sikit koyak kat kaver depan novel tuh
jira, i'm sorry oke. heeeeeee
now da diadaptasi mmgla lagih excited
plus pelakon gila kentang fevret-kuh
grrrrrr. cepatlah hari besok !
p/s : ahadiat akashah bukan da muflis kerrr? eish, sebok!
gilak excited nak tgk lagenda budak setan
duludulu pon excited baca novel nih back to back
pinjam kat jira yg aku pulangkan sikit koyak kat kaver depan novel tuh
jira, i'm sorry oke. heeeeeee
now da diadaptasi mmgla lagih excited
plus pelakon gila kentang fevret-kuh
grrrrrr. cepatlah hari besok !
p/s : ahadiat akashah bukan da muflis kerrr? eish, sebok!
Sunday, May 30, 2010
264.
bodo-lah. benci kau buat sista aku mcm tuh
p/s : aku syg dia so jgn wat aku xrespect sama kau oke.
p/s : aku syg dia so jgn wat aku xrespect sama kau oke.
Monday, May 24, 2010
263.
helloooooooooo.
keje kat memory lane mmg sgt smooth
supervisor and manager yg sporting and friendly abes
siap boley ckp masingmasing babi lagih
padahal ckp ngan supervisor tuh
padahal supervisor tuh makan babi tuh. ahahhhahah .
tp yg wat aku menyampah sbb taboley pgg nset langsong
duduk boleyyy pulak
mmg pelik
plus baju beso tahap megi kembang
xsemangat nak gi keje pakai baju cmtuh
boley tak nak alter ? boley x boleyyyy ?
haishhhhhh.
keje kat memory lane mmg sgt smooth
supervisor and manager yg sporting and friendly abes
siap boley ckp masingmasing babi lagih
padahal ckp ngan supervisor tuh
padahal supervisor tuh makan babi tuh. ahahhhahah .
tp yg wat aku menyampah sbb taboley pgg nset langsong
duduk boleyyy pulak
mmg pelik
plus baju beso tahap megi kembang
xsemangat nak gi keje pakai baju cmtuh
boley tak nak alter ? boley x boleyyyy ?
haishhhhhh.
Sunday, May 23, 2010
262.
mia cakap :
A woman is at her strongest when she is 'Mother' mode.
p/s : ha. bek ko delete post ko cicin ! ha. taw takot.
A woman is at her strongest when she is 'Mother' mode.
p/s : ha. bek ko delete post ko cicin ! ha. taw takot.
Friday, May 21, 2010
261.
okay, sambung lagih
stay kat umah sorangsorang wat aku banyak berangan
sumpah brangan ntah apeape ntah
tp belum tahap brangan wet dream mcm fofo tu lagih.
aku ter-berangan mcm mane if aku da kawen skunk jgn pikir ada anak lg
laki aku pegi keje pagipagi aku pon kne bngun pg watkan breakfast tok dia
iron baju dia tgk nak pakai ape and asingkan bajubaju
masham yg nak kne basuh jap lg
even aku benci gila bangun pg tp aku tetap kena bangun
and the main point is aku xready lagih nak ada
tanggungjawab cmtuh. malas actly.
lepas tu duduk sorangsorang kat umah kemas umah
haissshhh. takkan nak kemas umah taptiap ari
aku xsuke menyapu or basuh pape if belum thp kena bersihkan
bersihkan benda yg da bersih o masih bersih mmg xde feel
then tunggulah sampe laki aku balik then bolehla main poker card samasama.
tu okey lagih if laki aku keje pagi
if keje ade shift kul 11pm baru balik lagih haru jadiknya
maknenya aku bangun tghari then wat pape routine yg patot
malam plak aku nak watpe ? bosan sial. sumpah bosan.
nak online pon agakagaklah mane ade org nak layan ko direct 8 jam
nak jadik stalker pn da abes sme pompuan hot lelaki garing aku stalk
laki aku balik keje mst da penat so nak ajak datin kat lua pn da tabest
if ade anak maybe tak boring sangat
boley maen ngan anak boley basuh berak anak bile bosan
tp bnda nih lg taboley bla. lagi aku xready nak uruskan anak. haisssshh.
so aku conclude aku tanak kawin usia muda
berangan mmg best tp tanggungjawab mmg xbesh
aku tak ready mnguruskan life org laen o lebey tepat aku malas.
plus, aku takkan jadik suri rumah
muktamad.
stay kat umah sorangsorang wat aku banyak berangan
sumpah brangan ntah apeape ntah
tp belum tahap brangan wet dream mcm fofo tu lagih.
aku ter-berangan mcm mane if aku da kawen skunk jgn pikir ada anak lg
laki aku pegi keje pagipagi aku pon kne bngun pg watkan breakfast tok dia
iron baju dia tgk nak pakai ape and asingkan bajubaju
masham yg nak kne basuh jap lg
even aku benci gila bangun pg tp aku tetap kena bangun
and the main point is aku xready lagih nak ada
tanggungjawab cmtuh. malas actly.
lepas tu duduk sorangsorang kat umah kemas umah
haissshhh. takkan nak kemas umah taptiap ari
aku xsuke menyapu or basuh pape if belum thp kena bersihkan
bersihkan benda yg da bersih o masih bersih mmg xde feel
then tunggulah sampe laki aku balik then bolehla main poker card samasama.
tu okey lagih if laki aku keje pagi
if keje ade shift kul 11pm baru balik lagih haru jadiknya
maknenya aku bangun tghari then wat pape routine yg patot
malam plak aku nak watpe ? bosan sial. sumpah bosan.
nak online pon agakagaklah mane ade org nak layan ko direct 8 jam
nak jadik stalker pn da abes sme pompuan hot lelaki garing aku stalk
laki aku balik keje mst da penat so nak ajak datin kat lua pn da tabest
if ade anak maybe tak boring sangat
boley maen ngan anak boley basuh berak anak bile bosan
tp bnda nih lg taboley bla. lagi aku xready nak uruskan anak. haisssshh.
so aku conclude aku tanak kawin usia muda
berangan mmg best tp tanggungjawab mmg xbesh
aku tak ready mnguruskan life org laen o lebey tepat aku malas.
plus, aku takkan jadik suri rumah
muktamad.
260.
since highskul lagih aku da brangan nak jadik ibu yg mude
i mean aku kawin cepatcepat and branak cepat
aku nak pegi sign report card anak aku tyme aku still pakai skinny jeans lagih
if still pakai high-waist jeans lagi bagus. tp segan kat cikgucikgan lah pulak
aku nak jadik d best mom yg sporting abes yg maseh lg ke-remaja-an.
anak aku pegi dating aku pon join skali dating ngan laki aku
tp xla ikot bontot tak cool la plak
aku nak kwnkwn anak aku ckp hey, mudanya mak ko. canteklah
even aku less confident pasal cantek tp bile jadik ibu yg muda of coz ko maseh ade value lagih
chewah.
then aku pikir balek
boley ke ? mampu ke ?
aku da waswas nak jadik ibu muda
sbb pe nnt aku cite kat next post
wah da mcm drama besiri plak
mcm la ramai sgt yg bace blog aku kannn
tp panggilan berasap da panggil
kena bertanggungjawab dulu.
i mean aku kawin cepatcepat and branak cepat
aku nak pegi sign report card anak aku tyme aku still pakai skinny jeans lagih
if still pakai high-waist jeans lagi bagus. tp segan kat cikgucikgan lah pulak
aku nak jadik d best mom yg sporting abes yg maseh lg ke-remaja-an.
anak aku pegi dating aku pon join skali dating ngan laki aku
tp xla ikot bontot tak cool la plak
aku nak kwnkwn anak aku ckp hey, mudanya mak ko. canteklah
even aku less confident pasal cantek tp bile jadik ibu yg muda of coz ko maseh ade value lagih
chewah.
then aku pikir balek
boley ke ? mampu ke ?
aku da waswas nak jadik ibu muda
sbb pe nnt aku cite kat next post
wah da mcm drama besiri plak
mcm la ramai sgt yg bace blog aku kannn
tp panggilan berasap da panggil
kena bertanggungjawab dulu.
Monday, May 17, 2010
259.
bangun punyelah pagi semangat gampang 1st day nak masok keje
then mata kelipkelip lg sbb termimpi ex-bf
cm siot ex-bf beli bag and sweater roxy then peluk aku ketatketat
haishhhh ape motif weyyy aku mmg materialistik tlg jgn wat aku goyang
tp aku rase aku lg syg amer hizamy dr syg bag and sweater roxy tuh
nntlah suh amer hizamy belikan haisssh taboleytaboley
suh amer hizamy beli perfume harajuku pon till now ta beli lg ~
okay sambung story budak extend yg kena bayar yuran sendiri nih
bff aku tnye asal susahsusah cari duit so jwpannye mstlah
nak tebus rase besalah kat mak bapak plus brani wat brani tngung
baru style
lepas wat breakfast yg lekat kat tekak sbb mkn peanut butter
empat sekawan pon gi lah keje kat jusco yg cam best tp da tuka cam harrrrram
sbb sume ok kecuali aku
momoi and manu mmg pnduduk tetap jusco so tadahala
amer plak da start practical even rambot pailang dia kne tego pon tarahal
aku plak masuk butik House Of Leather dgn penuh cericeri ceria
baru 10min wat keje then manager call suh aku gi queensbay
ceit. no no no no
so aku pon letak phone and bla dr butik terbabit ye kawankawan
sbb tak hingin aku kena transfer even siap ckp gaji naek
better cari keje laen yg dekat ngan umah dekat ngan bf aku and xpyh bayar tol
masalahnye nak cari keje len pon satu hal sbb nak tgu interview ke intesesi ke
pejadah ntah , ntah bile ntah.
haishhhhhh
wat mase skunk aku cm mnyesal janji ngan umi nak bayar yuran sendiri
tp malu plus rase besalah plak nak mtk duit
ego babe ego.
then mata kelipkelip lg sbb termimpi ex-bf
cm siot ex-bf beli bag and sweater roxy then peluk aku ketatketat
haishhhh ape motif weyyy aku mmg materialistik tlg jgn wat aku goyang
tp aku rase aku lg syg amer hizamy dr syg bag and sweater roxy tuh
nntlah suh amer hizamy belikan haisssh taboleytaboley
suh amer hizamy beli perfume harajuku pon till now ta beli lg ~
okay sambung story budak extend yg kena bayar yuran sendiri nih
bff aku tnye asal susahsusah cari duit so jwpannye mstlah
nak tebus rase besalah kat mak bapak plus brani wat brani tngung
baru style
lepas wat breakfast yg lekat kat tekak sbb mkn peanut butter
empat sekawan pon gi lah keje kat jusco yg cam best tp da tuka cam harrrrram
sbb sume ok kecuali aku
momoi and manu mmg pnduduk tetap jusco so tadahala
amer plak da start practical even rambot pailang dia kne tego pon tarahal
aku plak masuk butik House Of Leather dgn penuh cericeri ceria
baru 10min wat keje then manager call suh aku gi queensbay
ceit. no no no no
so aku pon letak phone and bla dr butik terbabit ye kawankawan
sbb tak hingin aku kena transfer even siap ckp gaji naek
better cari keje laen yg dekat ngan umah dekat ngan bf aku and xpyh bayar tol
masalahnye nak cari keje len pon satu hal sbb nak tgu interview ke intesesi ke
pejadah ntah , ntah bile ntah.
haishhhhhh
wat mase skunk aku cm mnyesal janji ngan umi nak bayar yuran sendiri
tp malu plus rase besalah plak nak mtk duit
ego babe ego.
Monday, May 3, 2010
Subscribe to:
Posts (Atom)