Tuesday, November 24, 2009

235.

phew.
mane bley hidop mcm nih.
agakagak da tengahari mate baru nak celik.
agakagak perot da lapa baru dapor berasap.
xpon g mencekik kat ikan bawal pon mnarik gak.
then ikot amer anta momoi keje jusco.
lepak kat jusco smpe agakagak da nak pitam.
tungulah si manu and momoi tuh abes keje.
arinih laen sk8. ame da start keje.
aku rembat kunci kete gi on9 kat kapitan.
pakcik kete vios usha panas. aku taw aku amek jalan die.
eleh tp try aku bwk hilux abah, mst aku yg daring die panas.
rangka plan mlm nih aku da taw da. taw sgt da.
mmg ariari wat bnde yg same.
lepas pick up merekamereka yg bekerja
sureknfem lepak kondo ramairamai layan dvd.
agakagak lapar balik gi lah mencekik.
lagilagi subaidah.
lagilagi roti bom manis.
lagilagi jumpe c yaakob .
fanatic fan c pipa rambot menggelegak.
then gerak plak rnr tengok manu and rudy men bmx.
ades. mulemule syok la.
lamelame tido jeh aku dalam kete.
sampekan masuk jeh simpang rnr
momoi and manu pon mengucapkan "godnyte cicin"
mane taknye. bosan. kete plak boleh pilih.
selesa abes smpe tenganga nganga aku.
nak kete vintage. kete kale biru setia tunggu aku.
nak kete vroomvroom. lampu birubiru alukan aku.
nih da nak seminggu aku wat bnde yg same.
hopefully pas raye nih life kat penang xbosan dah.
tolonglah weh kawankawan.
doakan aku masuk keje asap skit
even akakakak parkson mulot leh tahan kuanghajaq !

2 comments:

 
Blogger design by suckmylolly.com