Monday, February 22, 2010

247. kasot cap gombak

kdgkdg aku pelik
knp sume org suke sgt duk kat umah
knp excited lebey ble cuti
post kat fb yg mls balik penang bagai
aku admit yg aku pon suke cuti
tp bile cuti aku xsuke balik umah
sng ckp aku bukan family-type pnye org

reasonnya mstlah sbb aku rase cm xde umah
umah mak aku sureconfirm mmbosankan thp dewa
xde kawan sng cite mls carik kawan
umah bapak aku lg style xmmbosankan tp
orgorg sekeliling yg membosankan
aku xsuke duadua umah

ofcoz lah aku nak umah cm dulu
yg umie and abah aku leh duk skali tiaptiap hari
bukan sebulan o 2bulan sekali
yg aku ade bilik aku sndirik and xkan share ngan makhluk laen
aku nak duk kat tempat yg aku enjoy life aku
sambilsambil ade family dekat ngan aku

aku rase gombak is the best place
tempat aku membesa
tempat aku blaja ngaji
tempat aku blaja nek bus smpelah master naek tren
ahahahha. tp ble tny jln tiaw aku xtaw
aku xtaw knp tp hati aku stil kat sane
if hati aku xstil kat sane xdelah bile org tnye jln g selayang dr sentul
aku drive they ols ke gombak. umm pdn muke kannn
oke lah tuh sbb atleast aku tnjuk ko keindahan batu 6, gombak
maybe sbb tmpat aku membesa sambil jatuh beskal duludulu
and tempat aku rase nak baling kasot spark aku
bile pakcik jual eskrem nyanyi lagu hitam manis
tiap kali aku balik skul duludulu
babi betol pakcik tuh

BFFuck aku c zul buncet pon terasa kehilangan gombak pas move to dmnsarara
korang kena phm yg gombak tuh ade soul sendirik. baek pnye soul
sampe gombakiansss sume syg gombak sgtsgt
tp cyes aku bengang gle ble tp kali c BFFuck aku c zul
g mlawat gombak aku jadik marah gile
mane bley pijak area gombak without BFFuck
bukan BFFuck namenye

oh.ok sku da start nak merepek jadah harram so better stop cepat

so korangkorang ti jgn duk separate cm parents aku
ti anak korang jadik cm aku mls balik umah
motif post aku nih adalah bertujuan untuk memaklumkan
bahawa sy xsuke balik umah tetapi sy suke cuti dan
secara tak langsung ingin memmaklumkan kepada kalian
bahawa sy sayang gombak. sorry aku baru lepas apply degree
and baru realise yg BM aku A1 so mst tulis BM dgn betol even tok satu baris ayat.


p/s : benci betol bile 2makhluk jb c amer hizamy and c nur haziemie tuh sikitsikit petik kasot cap gombak terrrrrrrasa taw =B

2 comments:

 
Blogger design by suckmylolly.com