Wednesday, February 24, 2010

249.

pulang ke c46 agakagak 3pagi
then agakagak pukul 4suku plusminus
pintu bilik da dikasi gegarrr
dgn sore tercungapcungap
mintak simpati aku suruh jgnlah tido
tp tlg layan cek kerempeng menanges
shit ke tak shit ? mstlah takkannnnn ???

hati jadik panas bile pk esok nak kena kerja
cek kerempeng plak stil tercungapcungap
tone sore maken lame maken up
cek kerempeng maken nazak nampaknye
tanpa pk cek wobot da maken monster.

amomoi kua sbg monster chicken pox
bg penampar sebijik sambil hembus katekate dpn muke
cek kerempeng apply ijazah teater uitm abesabesan
lakonan ditroskan manakala cek wobot da xsaba
nak jadik warrior yg tidonya terganggu
mmg panasss pp and badan cek kerempeng
kesan kewarrioran cek momoi and cek wobot
dush dush padan muke ang.
huh.letih.

tp bakat kewarrioran cek wobot and cek momoi xhebat mane
cek kerempeng nmpaknya bgtu hebat even berat less than 40
hmmm. teori cek wobot mngatakan org saket mental mmg kuat infiniti positif
malah incik amer hizamy pon terpaksa mngluarkan tnga jantannya kul 5am tuh
niat besties nih nak bwak cek kerempeng ke rumah saket sbb
da tercungapcungap kununkunun lelah sempot and luekimia bagai kannnnn

then bile ajak pergi segala saket hilang tbetbe cungap tros off
motif sebenar nak suh bf incik alibaba dtg amek lah tuh
gado la tuh. then nakkan attention lebey la tuh
tp agakagak lah aku bukan kuli ko yg nak kena jage sakit purapura ko tuh
org laen pon ade dip seni teater tp xapply kat tmpat xspatotnya weyyyy
woooo penat aku jage saket purapura ko almost 4 bulan wooooo
makan pakai jadah ko aku sume poket nih yg tanggung. ingat ?
tyme ko takdak sen poket ni gak yg licin tp poket bf ko wat taktau. ingat ?
mak ko msuk duit tp bf ko yg withdraw. aku plak yg botak thp licin. ingat ?

bagos la gak ko bla ringan beban aku
hilang 'abg' pon tadak kesah lah klu abg pon cam lembu hindustan version
style cucok hidung ikot jeh kerenah nonsence yg xrelevan tuh

syg thp mane pon kat couple patotnya kt cari punca stp mslh
bukan denga, ikot and hanggukkan kepala stp apa yg mulot tuh carotkan
paham ?

p/s : aku xperlukan cek kerempeng and the alibaba. tp alibaba kdgkdg aku rindu ko. hmmmm

1 comment:

 
Blogger design by suckmylolly.com