Monday, May 17, 2010

259.

bangun punyelah pagi semangat gampang 1st day nak masok keje
then mata kelipkelip lg sbb termimpi ex-bf
cm siot ex-bf beli bag and sweater roxy then peluk aku ketatketat
haishhhh ape motif weyyy aku mmg materialistik tlg jgn wat aku goyang
tp aku rase aku lg syg amer hizamy dr syg bag and sweater roxy tuh
nntlah suh amer hizamy belikan haisssh taboleytaboley
suh amer hizamy beli perfume harajuku pon till now ta beli lg ~


okay sambung story budak extend yg kena bayar yuran sendiri nih
bff aku tnye asal susahsusah cari duit so jwpannye mstlah
nak tebus rase besalah kat mak bapak plus brani wat brani tngung
baru style


lepas wat breakfast yg lekat kat tekak sbb mkn peanut butter
empat sekawan pon gi lah keje kat jusco yg cam best tp da tuka cam harrrrram
sbb sume ok kecuali aku
momoi and manu mmg pnduduk tetap jusco so tadahala
amer plak da start practical even rambot pailang dia kne tego pon tarahal
aku plak masuk butik House Of Leather dgn penuh cericeri ceria
baru 10min wat keje then manager call suh aku gi queensbay
ceit. no no no no


so aku pon letak phone and bla dr butik terbabit ye kawankawan
sbb tak hingin aku kena transfer even siap ckp gaji naek
better cari keje laen yg dekat ngan umah dekat ngan bf aku and xpyh bayar tol
masalahnye nak cari keje len pon satu hal sbb nak tgu interview ke intesesi ke
pejadah ntah , ntah bile ntah.


haishhhhhh
wat mase skunk aku cm mnyesal janji ngan umi nak bayar yuran sendiri
tp malu plus rase besalah plak nak mtk duit
ego babe ego.

No comments:

Post a Comment

 
Blogger design by suckmylolly.com